dijous, 22 d’abril del 2010

PASTIS DE XOCOLATA DE FIN DE CURS!!!

El dia 23 de juny de 2010 com que és el meu sant portaré un pastis de xocolata, com el que vaig portar pel meu aniversari amb lacasitos.
Si voleu fer el pastis que vaig portar hi ha una altra noticia de com es feia amb tots els ingredients i els passos .

El dia de Sant Joan és un dia especial perquè a Olesa fem actuar els diables per animar el poble, fem una foguera i després de sopar mengem la coca de Sant Juan amb la família.
Ens agradaria que hi haguessin més diables a la plaça d'Olesa, una foguera ben gran a la riera i que ens portessin una botiga de petards per poder comprar-ne molts.
Juan Martínez

5 comentaris:

Sandra Ruiz ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Sandra Ruiz ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Hola!
Jo ja tinc ganes de que sigui el 23 de juny! jeje
Adeuu!!

Laia
La Mola

Rosa Soler ha dit...

Que jo m'ho he apuntat a l'agenda, eh?
Rosa

Unknown ha dit...

Jo ja de que sigui 23 de juny per tornar a menjar aquest pesitís tan deliciós!!
Maria Aguilera
La Mola