dimarts, 12 de gener del 2010

DIA DE REIS AMB LA FAMÍLIA I AMICS

El dia 6 de Gener de 2010 em vaig aixecar molt contenta ja que el Reis en van portar regals a mi i a tota la família. Despès vaig anar a casa dels meus avis on ens vam reunir amb els meus tients paterns, i ens vam entregar els regals que ens tocaven i que ens havien portat a cada casa. Desprès vaig anar a casa ja que tenien que venir els meus tiets materns i uns amics dels meus pares. Quan van arribar també ens vam donar els regals. Em van portar moltes coses, i mols "xules". Vam dinar i despès vam menjar el tortell de reis. Al meu pare com cada any, li va tocar el rei, a la amiga de la meva mare, la Teresa, li va tocar pagar, ja que fa agafar el troç de tortell amb la fava. A mi per sort cap any m'ha tocat la fava!

Maria Aguilera
La Mola