dimecres, 10 de març del 2010

DESPRÈS DE LA NEU

Ei Moler@s! Com heu passat els dies de neu?
Jo molt bé:
Dilluns 8: El Pau em va despertar, però jo no m'havia adonat que eren les 10:30 h. I el Pau em diu:
-Maria, mira per la finestra! Que ha nevat!
Jo em vaig aixecar i desprès vaig anar a jugar amb la neu i jo i el meu germà ens vam tirar a terra i vam fer àngels. A
la tarda no vaig poder sortir a fer un ninot de neu, ja que nevava molt. Però a la nit metres el meu pare treia una mica de neu, el meu germà i jo vam jugar molt a la neu i fèiem que ens matàvem amb les boles de neu i ens tiràvem a terra. A la meva gossa, la neu l'enfonsava, però li agradava moltíssim jugar amb la neu, i quan corria quedava la seva marca a la neu. M'ho vaig passar "super" bé.
Dimarts 9: Em vaig aixecar a les 10:30 hores i em vaig posar una mica trista perquè feia molt de sol. El meu germà va fer un ninot de neu amb el meu cosí. Vaig sortir a jugar una mica amb la neu, i desprès vaig entrar a casa a escalfar-me, i un cop esclafada vaig anar a l'ordinador, però com les conexions no anaven bé no vaig escriure cap redacció però vaig intentar comentar a tothom. Cada cop hi havia menys neu, però igualment encara hi havia molta neu.
Espero que us ho passesiu tant bé com jo.

Maria Aguilera
La Mola