dilluns, 8 de març del 2010

DIA DE NEU

Avui a les 8:00 del matí, quan estava dormint, la meva mare em diu: et vols quedar al llit? I jo li dic: si.
Desprès em pregunta: vols anar a l'escola? I jo li dic: No. I ella em diu: doncs, OK!!, et pots quedar a casa,, però primer penso que vols hauries de mirar per la finestra.
Desprès m'he aixecat, miro per la finestra i... TOT ESTAVA BLANC!!!
Desprès m'he vestit...etc. i he anat caminant al centre cívic del meu carrer i a la pista he fet una bola gegant ,una bola de neu GEGANT, però com allà al centre hi havia una mica de fang s'ha embrutat.
Era molt gran i pesava molt no podia portar-la fins a casa meva.
He arribat a casa i he fet un ninot de neu en forma de JASON, amb màscara, espasa i sang de mentida.
Desprès he entrat a casa meva durant 1 hora i mitja,i quan vaig sortir .... 28 centímetres de profunditat de neu (calculats amb un regle)!!!!!!!!!!
Cyrian Dubbeldam
LA MOLA

2 comentaris:

Marta Mo. ha dit...

Quin ninot més estrany!
I quina bola més gran?
L'has fet tu?

Unknown ha dit...

La bola l'has fet tu sol? Es super gran!
I el ninot de neu és molt xulo, o mès ven dit terrorific, jaja!