dilluns, 8 de març del 2010

NEU!!


Avui quan m'he despertat la meva mare m'ha dit: mira per la finestra! I jo he mirat per la finestra i estava una mica nevat i nevava.
M'he vestit, he esmorzat... i després he anat a l'escola i allà ens han dit que no n'hi havia.
He anat a casa i durant tot el dia he anat baixant al carrer a estones (perquè feia fred i em quedaven les mans glaçades!!) i he jugat amb la neu hi he fet moooltes fotos.
Després amb la Montserrat hem fet un ninot de neu i hem fet una guerra de boles de neu;)
Amb el meu pare hem mesurat la neu i hi havia... 32 cm!!
Àngel Olivella
LA MOLA

6 comentaris:

LA MOLA, mola. ha dit...

Apa, apa!! que has anat al cole?
Jo no t'he vist pas!!
Rosa

Marta Mo. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Marta Mo. ha dit...

32 cm?
GUUUUAAAAA!
Aquí dalt no ho se.
Tampoc tinc moltes ganes de sortir al carrer per mesurar....Fa molt fred brrrr!

Àngel Olivella ha dit...

Rosa, només hem arribat a la carretera i ja ens ho han dit!!

Mari Cruz ha dit...

Quina postal més maca que t'ha quedat.

Unknown ha dit...

Jo ja directament no podia sortir de casa, per aixó m'he quedat calentona a casa i no he anat al cole. Jo no m'esperava aquesta nevada!
Àngel per una vegada que vas a caminar el diumenge i al dia seguent neva, si axiò passa sempre ves a caminar cada diumenge. Je je.
Jo no b¡vaig poder anar-hi ja que tenia convidats a casa.