dimarts, 9 de març del 2010

DIA 9-3-10. L'ENDEMÀ:

Avui al matí quan m'he llevat ja he vist que no hi havia tanta neu però que encara n'hi havia suficient per anar a jugar.
M'he vestit, he esmorzat i he anat a veure com estava la carretera i després he anat amb el meu pare i les meves germanes a tirar-nos per una baixada amb una bossa de plàstic. M'ho he passat molt bé!!
Després he fet fotos i he estat jugant amb la neu, i quan ja eren les 13:00 me n'he anat a dinar.
Després de dinar he estat una hora llegint i quan ja estava cansat he anat un altra vegada al carrer a jugar a la neu amb la Montserrat.
Hem fet una gran guerra de boles de neu i quan ja estavem prou mullats hem anat a casa meva a berenar.
Després he anat un altre cop al carrer amb la Montserrat i ens hem estirat per terra amb la neu (que feia un fred!!).
Hem anat a casa meva i ja no he sortit més al carrer perquè ja feia fred.
M'ho he passat molt bé!!
Àngel Olivella
LA MOLA


2 comentaris:

LA MOLA, mola. ha dit...

Que bonic el barri de l'Hospital tant nevadet.
ALÇA!!! quines boles!!!
Aquest Picture Trail el té marejada...bbbrffffffffffff!!!
Ens veiem!!
Rosa

Adrià T. ha dit...

Àngel m'ensenyaras a fer el Picture Trail!??