dilluns, 8 de març del 2010

GANES DE NEU !!!

Avui a les 8:00 del matí m'han despertat amb una sorpresa!!!
M'han obert la finestra hi he quedat meravellat amb la blancor!!!
M'he vestit molt ràpid per poder anar a la neu, però m'han dit que primer havia d'esmorzar.
Hem anat a donar un tomb pel cole i no hem vist gairebé ningú, hem anat a buscar pa a la penya i hem tornat cap a casa.
M'he posat el mono d'anar a la neu i he anat a rebolcar-me pel terra ple de neu.
He passegat, he fet un ninot de neu, he fet un fort, m'he tirat amb trineu amb els meus pares i amb el meu germà...
Bé, avui m'ho he passat d'allo més bé!!!
Espero que és torni a repetir l'any que ve!!!!
Adrià.
La Mola.

4 comentaris:

Marta Mo. ha dit...

T'ho has passat bé, no?
Estava fred el terra? Je,je,je...

Marta Montero
La Mola

Àngel Olivella ha dit...

JE JE JE...
Segons les fotos us ho heu passat moolt bé!!

Adrià T. ha dit...

SI molt bé, i el terra esatva molt fred!!!

Unknown ha dit...

Jo també m'he tirat al terra! Estava gelat, però tou. I amb el meu germà ens tiravem boles de neu i feiem que en moriem i ens tiravem a terra!
M'ho he pasat genial!