dilluns, 8 de març del 2010

EL MEU DIA DE NEU

HOLA MOLER@S!!
Com va això?
Ja veig que bé, oi?
Així que puc vaig publicant els vostres esborranys.
Per la meva part, m'he fet un tip de fer fotos i fins i tot algun video (d'aquella manera que em vàreu ensenyar per Nadal) i algun petit enregistrament, també. Ho podeu veure al meu blog.
Ens agrada molt que escriviu. Està molt bé que expliqueu com us ha anat el dia i el poguem compartir i cadascú des de casa seva!! genial, no?
No us oblideu de col·locar l'etiqueta NEU'10, als vostres missatges.
Us deixo una foto també, (si la cliqueu la podreu veure més gran) de com estava casa meva aquest migdia. Ara està més PLENA, de neu, encara!!
Em pregunto... ens veurem, demà?
VAGI BÉ!!

3 comentaris:

Laia ha dit...

Las fotos son molt maques Rosa!!
M'agrada la de les estalectites.
Jeje
Adeu!!

Anònim ha dit...

Gràcies!!!
Rosa

Unknown ha dit...

Si la les estalctites és molt maca!