dimarts, 9 de març del 2010

NEVADA EN COMPANYIA 3

Hola una altra vegada!
Avui a la tarda he anat amb els meus veïns: Ruben, Lucia i Mari Carmen a jugar amb el meu trineu.
Hem anat al costat de la plaça que hi ha per la riera.
A la meva veïna petita de 2 anys, la Lucia li agradava molt el meu trineu però li agradava pujar-se quan estava quiet i, si la movies s'enfadava...
Després de tirar-me per un baixadeta petita, he anat a una baixada molt alta i quan m'he tirat per primer cop he caigut de costat (je, jee..) però no m'he fet mal. Ha sigut divertit i fresquet , això de caure damunt la neu.
Quan jo estava cansada de tirar-me sola en Ruben sha pujat al trineu amb mi i ens hem tirat i no hem caigut cap dels dos!
Avui també m'ho he passat d'allò més bééééé!
Espero que vosaltres també!
Ens veiem demàààààà!







Mercè Magrans
La Mola

2 comentaris:

LA MOLA, mola. ha dit...

Tres post, Mercè... has batut el récord??
Rosa

Mercè Magrans ha dit...

Queeeeee?
No t'entenc...